Etusivu > Uutiset > 2015 > 02 > Porin kävelykatualue on nyt Kävis

Porin kävelykatualue on nyt Kävis

(26.02.2015 14:55 Saija Laaksovirta / päivitetty 26.02.2015 15:47)

Keskusta-aluetta markkinoidaan jatkossa uudella brändinimellä.

kuva

Porin keskusta-alueen kehittämiseksi ja markkinoimiseksi on julkistettu kävelykatualueen uusi brändinimi ja -ilme, sekä markkinointisuunnitelma alueen yrittäjien ja Satakunnan Viikon voimin.

– Valitsimme toiminnallemme nimen Kävis, joka on jo olemassa, ja joka on jo itsessään porilainen brändi. Tämän vankan kivijalan päälle rakennamme uudenlaista toimintaa, joka kokoaa kaikki voimat yhteen, kertoo Satakunnan Viikkolehtien toimitusjohtaja Kim Huovinlahti.

Markkinointiviestinnän keinoin keskusta-alueesta halutaan vahvistaa mielikuvaa kaupallisena ja toiminnallisena kokonaisuutena, kauppakeskuksena ilman kattoa. Yrittäjämäärineen ja liiketilaneliöineen kyseessä on Porin ja Satakunnan suurin kaupan keskus.

– Uusi Kävis -ilme on mielestämme helposti lähestyttävä ja se näyttää porilaiselta. Suunnittelusta on vastannut mainostoimisto BM&M, toteaa Huovinlahti.

Kävis -ilmeellä tehdään keskusta-alueen kattomarkkinointia, yritysten yhteismainontaa, julkaistaan omaa, uutta liitelehteä sekä avataan kävis.fi verkkosivut. Ensimmäinen liitelehti ilmestyy ja nettiportaali aukeaa 1.4.2015.

– Liitelehden teemana on pääsiäinen 4.4. järjestettävien Pääsiäismarkkinoiden ansiosta. Lehdessä esitellään tulevaa tapahtumaa, yhteistyöhön mukaan lähteneitä yrityksiä sekä kerrotaan ylipäänsä Käviksen ajankohtaisista asioista, kertoo toiminnanjohtaja Kirsi Sainio-Lehtimäki.

kuva

Yrittäjiltä toivotaan ideoita, jotta heti ensimmäisen tapahtuman ympärille saadaan paljon toimintaa. Aktiviteetit tulee ilmoittaa viimeistään 10.3. mennessä osoitteeseen kirsi.sainio-lehtimaki@satakunnanviikko.fi. Vastaava suunnitelma toteutetaan myös Vappukarnevaalien, Juhannusmarkkinoiden, Porin päivän markkinoiden sekä Satakuntalaisen Joulutorin ja Tuomaan markkinoiden yhteydessä.


Hakusana