Etusivu > Uutiset > 2016 > 03 > Kotihoidon kotiateria-asiakkaat tyytyväisiä palveluihin

Kotihoidon kotiateria-asiakkaat tyytyväisiä palveluihin

(24.03.2016 09:05 Timo Rantanen / päivitetty 24.03.2016 09:05)

Kotiateria-asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä aterioiden laatuun ja kuljetuspalvelun toimintaan. Miltei 90 % vastaajista pitää arki- ja viikonloppuruokaa hyvänmakuisena ja 91,9 % mielestä ruoka on monipuolista ja vaihtelevaa. Palvelua kiiteltiin tarpeelliseksi, jotta pärjää kotona mahdollisimman pitkään.

– Saatujen tulosten pohjalta aterioiden sisältöä ja toimituksia kehitetään entistä paremmiksi, mahdollisimman paljon asiakkaiden toiveiden mukaisiksi. Asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset käydään läpi yhteisessä palaverissa kuljetuspalvelun ja aterioiden toimittajien kanssa, kertoo asiantuntija Tuula Mikola.

Porin perusturvakeskus toteuttaa yhteistoiminta-alueen kotihoidon kotiateria-asiakkaille asiakastyytyväisyyskysely joka toinen vuosi. Kyselyllä saadaan arvokasta tietoa siitä, ovatko ateriat asiakkaille mieluisia ja asiakkaan helposti nautittavissa.

– Kotiateria-asiakkaat vastasivat itse kyselyyn rastittamalla mielestään sopivimman vaihtoehdon. Kyselylomakkeessa on kysymyksiä aterioiden laadusta, kuljetuksista ja kotihoidon ateriapalvelusta, kuvailee Mikola.

Lomakkeessa oli tilaa myös kirjoittaa terveisiä valmistavalle keittiölle, ateriakuljetukseen ja kotihoitoon. Kyselyyn vastasi 299 porilaista, 58 ulvilalaista ja 37 merikarvialaista.


Hakusana