Etusivu > Uutiset > 2017 > 04 > Mikä ihmeen Poris?

Mikä ihmeen Poris?

(19.04.2017 13:47 Marika Virtanen / päivitetty 19.04.2017 13:47)

Porilaisten omassa mainostoimistossa, Poriksessa (Yrjönkatu 3), voi seuraavien yhdeksän päivän ajan käydä vaikuttamassa Porin tulevaan ilmeeseen ja brändiin. Paikalle voi tulla kuka tahansa iästä, sukupuolesta tai kengän koosta riippumatta.

Markkinointitoimisto Staart on luonut neljä erilaista tyylisuuntaa, jotka kulkevat nimillä "Kaupunki kuin paras kaveri", "Kaupunki, joka pitää tuntea", "Kaupunki, joka yllättää aina uudelleen" ja "Kaupunki, joka ei pelkää kokeilla uutta". Tyylisuunnat ovat kaikkien nähtävillä ja kommentoitavana sekä Poriksessa että verkkosivuilla.

– Vaihtoehdot ovat syntyneet Pori-tarinoiden perusteella. Mikään tyylisuunnista ei välttämättä sellaisenaan ole tuleva Porin ilme, vaan eri vaihtoehdoista voidaan yhdistellä mieluisin kokonaisuus. Tiivistetään porilaisten näkemys yhteen ja siitä tehdään tuleva ilme ja brändi, kuvailee Staartin suunnittelujohtaja Juuso Kemi.

Tyylisuunnat ovat esillä Poriksessa 20.–29. huhtikuuta välisen ajan. Paikalle voi tulla keskustelemaan, ideoimaan ja mielipiteensä jättämään arkisin kello 10-18 ja viikonloppuisin kello 12-17.

Poris toimiston teema vaihtuu päivittäin, mutta "töihin" voi tulla koska tahansa. Teemat alkavat torstaina lanseerauspäivällä, jota seuraa pop-kulttuuri-päivä, kulttuurivaikuttajien päivä, senioripäivä, henkilöstö- ja päättäjäpäivä, kansainvälisyyspäivä, opintopäivä, business-päivä sekä luonto- ja ympäristövaikuttajien päivä. Myös lapsille on omaa tekemistä

Mikäli paikalle Porikseen ei pääse, voi tyylisuuntia tarkastella myös osoitteessa www.poriuudistuu.fi. Sieltä löytyy kysely, johon vastaamalla voi oman näkemyksensä jättää.

– Tämä on yksi steppi identiteetin uudistamisessa, mutta kyselyllä kerättyä dataa voidaan käyttää pitkälle tulevaisuuteen ja jalostaa eri tarkoituksiin, toteaa Staartin toimitusjohtaja Juha Laitinen.

kuva Neljä tyylisuuntaa, jotka markkinointitoimisto Staart on tehnyt Pori-tarinoiden pohjalta.



Hakusana
2017 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 2016 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 2015 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 2014 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 2013 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 2012 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 2011 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 2010 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12