Vastaa kyselyyn asiakaspalvelun kehittämisestä ja voita Pori-etuja

Poriin kehitetään uutta yhteisasiakaspalvelua, joka tuo keskitetysti valtion ja Porin kaupungin palvelut helposti saataville saman katon alle. Asukkailta kerätään kommentteja tämän viikon loppuun asti.

Yhteisasiakaspalvelu helpottaa käyntiasiakasta löytämään tarvitsemansa palvelun piiriin ”palveluoppaan” avustamana, tarjoaa puitteet asiakaspalvelutilanteille sekä laitteet ja ympäristön sähköisten palvelujen käyttöä varten joko itsenäisesti tai uuden avuliaan asiakaspalvelijan, ”digineuvojan”, tuella.

Suunnittelut yhteisasiakaspalvelusta saatavilla olevat palvelut ovat mm. Vero, TE-toimisto, Aluehallintovirasto, Maanmittauslaitos sekä kaupungin palveluista Palvelupiste Porina (teknisen toimialan ja ympäristö- ja lupapalveluiden toimialan palvelut, rakennusvalvonta jne.) ja perusturvan laaja-alainen palveluneuvonta.

Alun perin asukkaille oli suunniteltu työpajaa, mutta se jouduttiin perumaan koronaviruksen vuoksi.

– Kannustamme asukkaita kehittämään kanssamme yhteistä asiakaspalvelua kotisohvilta käsin, kutsuu projektipäällikkö Kari-Matti Haapala.  

Kyselyyn vastaaminen kestää noin 20–30 minuuttia ja se on avoinna 29.3. saakka. Kysely löytyy osoitteesta pori.fi/aspa.

Osallistuneiden kesken arvotaan 10 kpl Porin etukuponkivihkoja, joissa on paljon etuja Porin kaupungin palveluihin: mm. 30 päivän bussilipun maksutta, maksuton sisäänpääsy Porin kaupungin museoihin jne. Edut ovat voimassa 1 vuoden.

Palvelupiste Porina