Porin kaupungin asiakaspalvelu

Porin kaupungin asiakaspalvelut palvelevat asukkaita keskitetysti kaupungin ja valtion toimijoiden yhteisessä palvelupisteessä Porin Leijonan katutasossa.

Yhteystiedot

Yrjönkatu 6, 28100 Pori

02 621 1100
asiakaspalvelu@pori.fi

ma 10-16
ti-to 8-16
pe 8-15

Palvelut

  • Kaupungin asiakaspalvelussa myydään Porin brändituotteita. Brändituotteita voi ostaa myös Visit Porin verkkokaupasta sekä Satakunnan Museon infopisteeltä.

  • Porin kaupungin asiakaspalvelusta voi ostaa Porin joukkoliikenteen matkakortteja ja lipputuotteita. Lisäksi asiakaspalvelussa neuvotaan joukkoliikenteen lipputuotteisiin, reitteihin ja aikatauluihin liittyvissä asioissa.

    Lisätietoja lipputuotteista löytyy Porin joukkoliikenteen verkkosivuilta.

  • Porin kaupungin asiakaspalvelussa on kaupungin virallinen ilmoitustaulu. Asiakaspalvelussa on nähtävillä julkiset asiakirjat, joista ilmoitetaan kuulutuksilla. Esillä on myös valmisteilla olevat ajankohtaiset katusuunnitelmat.

  • Porin kaupungin asiakaspalvelussa otetaan vastaan vikailmoituksia ja palautteita muun muassa liikenneväylien kunnossapidosta, katuvaloista, ilkivallasta ja korjaustarpeista kaupungin yleisillä alueilla.

    Kehitysideoita, kiitoksia ja muuta palautetta kaupungin palveluista voi antaa myös sähköisesti.

  • Porin yhteisessä palvelupisteessä on saatavilla kaupungin ja valtion toimijoiden lomakkeita ja hakemuksia.

    Kaupungin lomakkeita ja hakemuksia ovat muun muassa pysäköintivirhemaksun oikaisuvaatimus, vahingonkorvausvaatimus, kiinteistötoimitushakemus ja omakotitonttihakemus. Kaupungin lomakkeita ja hakemuksia voi täyttää myös sähköisesti.

  • Porin yhteisessä palvelupisteessä on neljä maksutonta yleisöpäätettä, jotka ovat asiakkaiden käytettävissä ilman ajanvarausta. Päätteiltä voi tulostaa maksutta myös yksittäisiä tulosteita.